ГЛАВНЫЙ РЕДАКТОР
Сообщения: 1310
Зарегистрирован: Пн окт 30, 2006 7:37 pm
Откуда: Бердичев
Державна служба охорони при УМВС України
Державна служба охорони при УМВС України
Державна служба охорони при УМВС України – спеціалізована структура, яка на високому професійному рівні забезпечує надійний захист майнових інтересів і життя громадян України.
ДСО – єдина структура, яка надає повний комплекс охоронних послуг на всій території України та наділена владними повноваженнями проти правопорушників.
В арсеналі ДСО найновітніша техніка, сучасна вогнепальна зброя, швидкісні авто – все, що допомагає її співробітникам ефективно пильнувати спокій та добробут співвітчизників.
Державна служба охорони при УМВС України – спеціалізована структура, яка з 1952 року на високому професійному рівні забезпечує надійний захист майнових інтересів і життя громадян України.ДСО надає повний комплекс охоронних послуг. Під охороною ДСО – майже 100 тис. об’єктів і понад 100 тис. помешкань громадян. Під захистом Служби квартири, офіси, магазини, великі торгівельні центри, важливі стратегічні об’єкти, дачні будинки тощо. В арсеналі ДСО найновітніша техніка, сучасна зброя, швидкісні авто – все, що допомагає її співробітникам ще ефективніше пильнувати спокій та добробут співвітчизників.
Безпосередньо та за участю працівників ДСО щороку припиняються десятки тисяч злочинів. З метою більш активної участі громадян у попередженні злочинів і правопорушень, надання їм можливості негайно викликати міліцію підрозділами ДСО оснащено кнопками тривожної сигналізації та відповідними інформаційними написами понад 3 тисячі місць термінового виклику. Для організації дистанційного контролю за оперативною обстановкою в місцях масового перебування громадян установлено близько 1 тисячі систем відеоспостереження.
Прагнучи досконалості, ДСО взяла курс на максимальну доступність для українців як в інформаційному, так і в ціновому сенсі. Усі зміни, що відбуваються та відбуватимуться надалі в Службі, спрямовані саме на це. ДСО прагне стати ближче для замовника, знаходячи варіанти здешевлення послуг та поліпшення сервісу.
Також ДСО пропонує громадянам різноманітні програми, за якими кожен зможе отримати якісну послугу за цілком прийнятні гроші. Наприклад, програма ”Квартира”, що надає можливість обирати між кількома різними за ціною та набором послуг варіантами охорони домівки.
ДСО не залишає поза увагою й мало захищені верстви населення. У цьому році домівки багатьох ветеранів та інвалідів війни були безкоштовно або на пільгових умовах обладнані сигналізацією та взяті під охорону. Наша мета – висока якість послуг при максимальній доступності.
Структура ДСО
Державна служба охорони сьогодні - є професійна спеціалізована організація, яка діє на засадах самофінансування, має розгалужену структуру і надає повний комплекс охоронних послуг.
Відправний пункт в роботі служби - потреби замовника. Саме його інтересам підпорядкована робота понад 400 її підрозділів.
Державна служба охорони має значний матеріально-технічний потенціал: більше 200 пультів централізованої охорони, сучасні засоби зв`язку, парк спецавтомобілів, новітня вогнепальна зброя. Для навчання співробітників в ДСО працюють спеціалізовані учбові заклади, одне училище і два Вищих училища професійної підготовки працівників охорони.
Всі об`єкти, що охороняються за допомогою технічних засобів, підключені до пультів централізованої охорони. Групи затримання - мобільні наряди міліції цілодобово патрулюють міста і райони України. Одночасно на службу заступають близько 500 груп затримання.
Елітні підрозділи ДСО “Титан” - це високопрофесійна особиста охорона, супровід вантажів і цінностей, забезпечення майнової безпеки українців і іноземних громадян. Співробітники “Титану” проходять серйозне навчання в спеціальних навчальних центрах, відмінно володіють усіма видами вогнепальної зброї, прийомами бойових мистецтв. Рівень професіоналізму “титанівців” визнаний одним з найвищих у Європі. За весь час існування “Титану”, його охоронцями не було допущено жодного випадку загибелі, ушкодження чи інших протиправних дій у відношенні до клієнтів.
На сьогоднішній день, «титанівці» забезпечують особисту безпеку понад 400 фізичним особам.
ДСО надає послуги клієнтам з гарантією повної матеріальної відповідальності. Ця можливість з’явилася завдяки створенню в системі Державної служби охорони Української охоронно-страхової компанії. Робочий тандем ДСО - “УОСК” дозволяє Держслужбі охорони володіти не декларованою, а реальною можливістю стовідсоткового відшкодування замовнику своїх послуг будь-якого збитку. Тобто, наш охоронний захист підкріплюється страховим.
На озброєнні Державної служби охорони - новітні і найсучасніші зразки охоронної техніки.
Служба постійно вивчає світовий досвід, проводить тендери, за результатами яких закуповує для переоснащення своїх підрозділів кращі зразки охоронної техніки, спеціальні автомобілі, засоби радіозв’язку, зброю. Величезна увага приділяється підвищенню надійності роботи техзасобів охорони, впровадженню єдиних державних вимог до них, технічному зміцненню об’єктів, що охороняються. Крім цього, ДСО має власну виробничу базу сучасних технічних засобів охорони. ДСО проводить єдину в державі технічну політику в сфері охорони об'єктів і захисту прав споживачів.
Для виконання вказаних завдань в системі ДСО створений Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення, яким вже розроблено понад 250 національних державних та галузевих стандартів, що затверджені Держстандартом України.
Державна служба охорони, регулярно виплачуючи податки, щорічно поповнює державний бюджет майже на 600 мільйонів гривень. Будучи державною структурою, на повному госпрозрахунку, Служба, трансформуючись і розвиваючись, забезпечила в ринкових умовах надійну охорону десятків тисяч об’єктів різних форм власності і квартир громадян. Виплачуючи податки в повному обсязі, ДСО довела можливість не тільки існування, але й розвитку держпідприємства при повному дотриманні встановлених державою норм і правил.
Управління ДСО при УМВС України в Житомирській області
Державна служба охорони - єдина в Україні структура, яка надає озброєну охорону й має законодавчо визначені права і повноваження на здійснення владних функцій щодо правопорушників.
Згідно архівних документів 14 квітня 1948 року в Житомирі була організована артіль інвалідів "Охоронник", яка на договірних засадах охороняла великі магазини. Згодом Постановою Ради Міністрів СРСР №4633-1875 від 20.10.1952 року і вказівкою Управління міліції МБД УРСР №9-2 3245 від 18.11.1952 року в м. Житомирі на базі артілі інвалідів при міському відділі міліції організувався відділ зовнішньої сторожової охорони. До його складу увійшло 111 чоловік.
У квітні 1954 року на базі відділу сторожової охорони обласного центру був організований відділ позавідомчої сторожової охорони управління міліції в Житомирській області, а у Бердичеві, Коростені, Коростишеві, Новоград-Волинському та Радомишлі відповідні відділення при місцевих відділах міліції.
У наступні роки в службі охорони на Житомирщині відбулося багато змін. Однією з таких стало перейменування у квітні 1960 року відділу позавідомчої сторожової охорони при УВС Житомирської області, а підвідомчі підрозділи в містах і районах виділилися в самостійні.
3 розвитком охоронної справи постійно здійснювалися заходи щодо подальшого вдосконалення позавідомчого відомства шляхом заміни сторожової охорони на обхідних постах працівниками міліції, організації охорони об'єктів автомотопатрульними нарядами міліції, розвитку централізованої охорони.
У 1966 році створюється Житомирський міськвідділ охорони, який через три роки за результатами роботи за I квартал зайняв I місце в республіці. В області на той час нараховувалося 23 відмінні бригади, 311 відмінних постів, більше 50% сторожів отримали звання «Відмінник служби».
У грудні 1971 року за рахунок скорочення сторожів обхідних постів введено працівників нічної міліції, створені мобільні підрозділи міліції позавідомчої охорони, спроможні вирішувати складні оперативні завдання по попередженню крадіжок та охороні громадського порядку. У 1973 році з'єднані держбюджетна та нічна міліція, утворено дивізіони та взводи.
Структура служби охорони постійно вдосконалювалася. Протягом наступних років підрозділи позавідомчої охорони провели заходи по зміцненню матеріально-технічної бази, у тому числі службових приміщень, удосконаленню та поліпшенню організаційної структури, поширенню діапазону її діяльності, надійності та значному здешевленню на основі впровадження нових технічних засобів охоронної сигналізації. Широко розгорнута організаційна робота сприяла покращенню службової діяльності підрозділів охорони області.
У наступні роки робота основного складу була спрямована на забезпечення надійної охорони і збереження соціалістичної власності на об'єктах, подальше обстеження об'єктів і підвищення їх технічної укріпленості з широким застосуванням технічних засобів охорони, покращення умов праці і вирішення питань по техніці безпеки.
Шляхом встановлення на АТС пультів «Нева-10» з комплектами «Атлас-3» була розширена мережа централізованої охорони, що дозволило значно розширити можливості по прийняттю під охорону об'єктів.
Протягом 1985-1989 років проводилась робота по зміцненню матеріально-технічної бази, надійності та значному здешевленню охорони на основі впровадження нових технічних засобів охоронної сигналізації, реорганізовувався ПЦО, проводились капітальні ремонти ОПС, велика увага приділялась зменшенню хибних спрацювань ОПС. Крім того, охорона вносить вагомий внесок у здійснення оперативно-профілактичних заходів по боротьбі зі злочинністю, завдяки чому зростає авторитет Служби охорони у системі МВС України.
Економічні негаразди, розбалансованість народного господарства та економічна криза, що почалася в країні наприкінці 1991 року, призвели до значного скорочення кількості об'єктів, що охоронялися. Як наслідок, відбулося скорочення чисельності особового складу та ліквідації районних підрозділів ДСО. Керівництво Служби охорони Житомирщини намагалося знаходити шляхи виходу з цього скрутного становища, щоб максимально зберегти і чисельність особового складу, і структуру охорони в цілому .
10 серпня 1993 року після прийняття Постанови Кабінету Міністрів України №615 Служба охорони виділена як окремий структурний підрозділ в системі MB С України і набула статусу Державної.
Протягом десятиліть в службі охорони Житомирщини відбулося багато змін, адже не припинявся пошук ефективніших організаційних форм і методів її діяльності. Власне, це як було, так і є головним принципом розвитку служби.
Станом на 1 січня 1994 року підрозділи ДСО були створені в усіх містах і районних центрах Житомирщини. Чисельність працівників охорони нараховувала 5438 од., з них 1118 атестованих працівників та 4320 вільнонайманих.
На озброєння ДСО надійшли новітні та сучасні зразки охоронної техніки, яка допомагала вчасно попереджувати злочини на об'єктах, що охороняються.
Професіоналізм найвищого ґатунку, надійність - обов'язкові складові успішної діяльності підрозділів ДСО. Злочин на об'єктах, що охороняються, - велика рідкість.
Одним з підрозділів ДСО є спеціальний міліцейський підрозділ «ТИТАН», який був створений у 1993 році для здійснення на договірній основі охорони власності фізичних та юридичних осіб, забезпечення особистої безпеки фізичних осіб від злочинних посягань, надання спеціальних охоронних послуг. Його особовий склад формується з числа ретельно підготовлених фахівців, які мають необхідний рівень бойової, фізичної підготовки та відповідний досвід роботи в органах внутрішніх справ. Адже на їх плечі покладаються найважливіші й найскладніші завдання. Очолює СПМО «Титан» лейтенант міліції Валерій Олексійович Мацора.
Не менш професійно підготовленими є і міліціонери групи затримання підрозділів охорони, які оперативно, в лічені хвилини реагують на правопорушення, виїжджаючи на об'єкт по сигналу тривоги. До мобільного екіпажу входять старший групи, він же молодший інспектор, кінолог та водій.
Ще одним структурним підрозділом ДСО є загін цивільної охорони «ВАРТА», створений у 2000 році. Це єдиний підрозділ в системі ДСО, куди приймають за наймом, але це не зменшує відповідальності і професіоналізму його працівників.
3 року в рік зростає авторитет Державної служби охорони в Житомирській області. Спектр охоронних послуг доволі широкий. Це і фізична, і централізована охорона, супровід грошових коштів і вантажів, спостереження за тривожною сигналізацією, обслуговування технічних засобів та їх обладнання.
Слід сказати, що існують і сезонні послуги. Скажімо, охороняються посіви маку, кукурудзи та інших сільгоспкультур. Новацією є те, що останнім часом ВДСО пропонує клієнтам «Охоронну грамоту». її власник перебуває під охороною ДСО при MB С України, і де б він не знаходився, у випадку виникнення небезпеки йому гарантується негайне прибуття озброєного наряду міліції охорони. Власник такої охоронної грамоти знаходиться під охороною цілодобово, незалежно від свого місця перебування. I щоб йому прийшли на порятунок, варто лише зателефонувати до Пункту центрального спостереження й назвати своє місцезнаходження.
Замовниками охоронних послуг є юридичні та фізичні особи, які потребують захисту свого майна або особистої безпеки. Коло замовників різноманітне: від банківських установ, підприємств та організацій різних форм власності до звичайних громадян, які бажають забезпечити охорону власного житла та майна.
До речі, багато хто з громадян переконаний, що з їхніми квартирами нічого не станеться, що звідти немає чого виносити. Проте статистика свідчить, що незахищене майно часто стає здобиччю злочинців. У 2006 році об'єктами крадіжок стало 520 помешкань громадян, а за 10 місяців поточного року - 326. Відтак є над чим задуматися.
Маючи в своєму розпорядженні від одної до трьох груп затримання Пунктів централізованого спостереження в Житомирі, Коростені, Новограді-Волинському, Бердичеві, Овручі, Коростишеві, Малині, охоронники Житомирщини можуть буквально упродовж двох-п'яти хвилин відреагувати на будь-яку інформацію про скоєння злочину або спрацювання засобів охоронно-пожежної чи «тривожної сигналізації» й блокувати певні об'єкти або навіть відпрацьовувати цілі квартали з метою забезпечення охорони та розкриття злочинів.
Служба постійно розвивається технічно, і сьогодні її співробітникам вдається спостерігати навіть за такими об'єктами, де немає телефонного зв'язку, - дачами, котеджами за межами міста.
А нещодавно з'явилася ще й така послуга як охорона рухомих об'єктів, скажімо, автомобілів. їх рух відслідковується за допомогою супутникового зв'язку. Це дає змогу швидко знаходити викрадений у власника транспортний засіб. Бо рух останнього чи його місцезнаходження видно як на долоні. Ця нова послуга вигідна і для керівників автотранспортних підприємств чи підприємств, які використовують в своїй роботі транспорт. Навіть для того, щоб проконтролювати недобросовісного водія.
На Житомирщині постійно дбають про тісну взаємодію різних правоохоронних структур, в тому числі й недержавних. Наказом УМВС області створено Громадську раду при УМВС України в Житомирській області по взаємодії органів і підрозділів внутрішніх справ з уповноваженими представниками таких недержавних структур і їх об'єднань як консультативно-дорадчий орган. До нього увійшли представники керівництва УМВС, ВДСО при УМВС та п'ять керівників НОП області, які були обрані на загальних зборах у ВДСО при УМВС. Представником у консультативно-дорадчий орган при МВС України від Громадської ради при УМВС України в Житомирській області було обрано директора ПП «Агенство безпеки підприємництва» пенсіонера ОВС України Сергія Івановича Усова.
Сьогодні Громадська рада розглядає питання щодо залучення груп реагування недержавних охоронних підприємств до проведення спільних розводів підрозділів ОВС Житомирського гарнізону перед заступанням на службу, доведення до них відповідних орієнтувань та залучення їх до охорони громадського порядку під час виконання охоронних функцій.
3 метою виконання плану модернізації ПЦС підрозділів ДСО області в Коростенському, Малинському та Коростишівському ВДСО впроваджено СЦН «Селена», в Житомирському МРВ ДСО встановлено системи централізованого спостереження «Кронос ЦП» та «Кронос А», придбано та проводиться робота по впровадженню СЦН «Селена» в Новоград-Волинському ВДСО.
Історія охорони
14 вересня 1920 року Рада Народних Комісарів Української Соціалистичної Радянської Республіки затвердила положення про робітничо-селянську міліцію, ії організацію та побудову. Охороною соціалістичної власності в той час займалась промислова міліція, яка охороняла фабрики, заводи,склади, ссипні пункти, торговельні та інші підприємства, проте у квітні 1921 року за розпорядженням Народного Комісаріату внутрішніх справ вона була скасована, а ії функції були передані загальній міліції. 31 березня 1922 року РНК УСРР прийняла постанову “ Про організацію з міліціонерів охорони заводів, фабрик, радгоспів та ін … “ Відтепер охорона державної промисловості покладалася на спеціальні загони промислової міліції, які комплектувалися відомствами та установами самостійно та знаходилися під наглядом міліції, яка озброювала їх, інструктувала та контролювала.
В цьому ж році Головміліцією УСРР розробляється інструкція про артелі сторожів. Створюються Управління сторожової охорони при Радах народних та селянських депутатів та Артелі сторожової охорони кооперації інвалідів. Організація державної власності покладалася на керівників підприємств та здійснювалася відомчою охороною. Усі ці види охорони були розрізнені, дорого коштували та не були зв’язані з органами внутрішніх справ. Таке становище продовжувалося майже 30 років. Постановою Ради Міністрів УРСР від 29 жовтня 1952 року № 4633-1835 чисельність охорони підприємств передано підрозділам позавідомчої зовнішньої охорони при органах міліції, на які покладалась охорона об’єктів різного відомчого підпорядкування.
На кінець 1958 року під охороною позавідомчої охорони було понад 37 тисяч об’єктів, а загальна чисельність охорони становила 17,7 працівників. Постановою Ради Міністрів СРСР від 2 січня 1959 року № 93-42 “Про впорядкування охорони підприємств, організацій та установ” створено два види охорони:
o Воєнізована - для охорони особливо важливих та режимних об’єктів,
o сторожова - для охорони усіх інших об’єктів.
У цей час проводяться заходи по впровадженню в охорону об’єктів засобів сигналізації та передбачається обладнати ними:ізацій та установ” створено два види охорони:
o у 1962 році - 15 тис. об’єктів,
o у 1963 році - 20 тис. об’єктів.
Крім того, у березні 1965 року постановою РМ УРСР № 305-15 позавідомча зовнішня сторожова охорона була перейменована у позавідомчу охорону при органах внутрішніх справ. На другому етапі розвитку охорони були здійснені заходи щодо подальшого вдосконалення позавідомчої охорони шляхом заміни сторожової охорони на обхідних постах працівниками міліції, організації охорони об’єктів автомотопатрульними нарядами міліції, подальшого розвитку централізованої охорони. У травні 1967 року дозволена заміна бригадирів та сторожів обхідних постів рядовим складом міліції. Більш ніж у 100 містах України 2 400 бригадирів було замінено на 1 500 молодших інспекторів, а бригади були перейменовані у сторожові дільниці. У 1967 році вводяться посади начальників пунктів централізованої охорони. У грудні 1971 року за рахунок скорочення 15 тисяч сторожів обхідних постів введено 6 тисяч працівників нічної міліції. На цей час охорона УРСР налічувала понад 112 тисяч працівників, які охороняли понад 64 тисячі об’єктів за допомогою 62 пунктів централізованої охорони та 164 пунктів централізованого нагляду. Створені мобільні підрозділи міліції позавідомчої охорони спроможні вирішувати складні оперативні завдання по попередженню крадіжок та охороні громадського порядку. У 1973 році з’єднані держбюджетна та нічна міліція, утворено 102 дивізіони та 109 взводів.
У 1974 році за рахунок працівників нічної міліції щоденно перекривалось 1,2 тисячі маршрутів, в т.ч.:
o на автомашинах - 336,
o мотоциклах - 444,
o піших маршрутах - 464,
o застосовувалось - 411 службових собак.
На балансі підрозділів охорони було 977 легкових автомобілів та 2 891 мотоцикл. У 1975 році загальна чисельність підрозділів охорони становила 139,7 тис. чол., у т.ч. сторожів-117,8 тис. чол., ВОХОР-15,4 тис. чол., та міліції-10,3 тис. чол., якими охоронялось 138,5 тис. об’єктів. Охоронною сигналізацією було обладнано 101,9 тис. об’єктів та 22,7 тис. відокремлених приміщень. Постановою РМ УРСР № 578-192 від 13 червня 1979 року “Про посилення охорони установ Держбанку СРСР” під охорону міліції позавідомчої охорони передані Держбанку СРСР. У 1980 році чисельність охорони досягла 186,5 тис. чол., у т. ч. міліції-12,2 тис. чол., ВОХОР -19,4 тис. чол. У наступні роки підрозділами позавідомчої охорони проводились заходи по зміцненню матеріально-технічної бази, у т.ч. - по будівництву службових приміщень, вдосконаленню та поліпшенню організаційної структури, поширенню діапазону ії діяльності, надійності та значному здешевленню охорони на основі впровадження нових технічних засобів охоронної сигналізації. Крім того, охорона вносить вагомий внесок у здійснення оперативно-профілактичних заходів по боротьбі зі злочинністю. Завдяки цьому зростає авторитет Служби охорони, вона займає одне із провідних місць у системі МВС України. З року в рік росте кількість об’єктів, що охороняються, а в у 1990 році досягла 136,3 тис., а загальна кількість працюючих дорівнює майже 284 тис. працівників.
Наказом МВС України №297 від 30.09.90 року Управління позавідомчої охорони при МВС України набуває статусу Головного. Проте економічні негаразди, які почалися в країні наприкінці 1991 року, розбалансованість народного господарства та економічна криза призвели до значного скорочення кількості об’єктів, що охоронялися, та зменшення чисельності особового складу. В той же час значно ростуть витрати охорони на впровадження нових технічних засобів, експлуатаційні, транспортні та інші витрати, що поступово призводить до зниження ритму діяльності охорони. Дещо погіршується якісний склад кадрів у зв’язку з їх відтоком в інші охоронні структури.
10 серпня 1993 року Постановою Кабінету Міністрів України № 615 на базі підрозділів охорони при органах внутрішніх справ створено Державну службу охорони при МВС України, яка діє на основі самофінансування. На неї покладено охорону державних особливо важливих об’єктів, виконання обов’язків правоохоронної Державної служби та комплекс платних охоронних послуг, на які склався попит у ринкових умовах. Протягом 1994-1996 років ГУДСО вирішується комплекс кадрових, юридичних, технічних, фінансових, господарських та інших питань, розробляються та впроваджуються у життя директивні напрями подальшого розвитку служби охорони, у т.ч. вдосконалення управління та розробка нормативної бази, зміцнення економічного стану, технічного переозброєння та забезпечення надійності охорони, поліпшення матеріально-технічного забезпечення та удосконалення роботи з кадрами.
Однак темпи подальшого розвитку ДСО стримує процес розторгнення, з ініціативи господарників, договорів охорони. У порівнянні з 1995 роком у 1996 році з 647 до 618 скоротилась кількість підрозділів, ПЦО- з 749 до 710, чисельність з 180 до 143 тис. од., кількість обєктів, що охороняються - з 105 до 89 тис. На виконання Концепції розвитку Державної служби охорони при МВС України, у наступні роки проводиться робота по вдосконаленню та поліпшенню ефективності службово-господарської діяльності підрозділів ДСО в ринкових умовах, підвищення їх конкурентоспроможності на ринку охоронних послуг. Проводиться робота по створенню служби маркетингу, служби інкасації, створюються акціонерні товариства “ Українська охоронно-страхова компанія та ”Охорона - Комплекс “, провадяться організаційні та практичні заходи по вивільненню працівників міліції охорони від виконання невластивих завдань, реорганізації воєнізованої та сторожової охорони ДСО у підрозділи цивільної охорони “Варта” та “Захист”, створено Управління ліцензування та сертифікації технічних засобівохоронноїта охоронно-пожежної сигналізації. Подальшого розвитку набувають Училища професійної підготовки та навчальні центри з загальним одноразовим наповненням близько 600 місць, розробляються та впроваджуються нові прилади та системи охоронно-пожежної сигналізації, у т.ч. систем радіомоніторингу та швидкого пошуку автотранспортних засобів.
Не дивлячись на економічну нестабільність, соціальну напругу у суспільстві, ДСО залишається гарантом надійної охорони. У 1999 році підрозділами охорони забезпечено охорону майже 61 тис. об’єктів та 66 тис. квартир громадян при коефіцієнті надійності 99,6 відсотка. Головним управлінням Державної служби охорони та підпорядкованими йому підрозділами протягом 2000-2001 років продовжується робота щодо виконання вимог Президента України, Кабінету Міністрів України, колегії МВС України з питань посилення боротьби зі злочинністю та охорони громадського порядку, подальшого вдосконалення охорони об’єктів усіх форм власності, а коефіцієнт надійності охорони становить 99,8 %. Забезпечено охорону близько 51тис. об’єктів та 56 тис. квартир громадян, 1500 дач та приватних будинків, інших приміщень - біля 770. За 9 місяців 2001 року попереджено 1508 крадіжок з об’єктів, а також 75 крадіжок з квартир. Працівниками міліції охорони затримано 230,5 тис. осіб за адмінправопорушення, у т.ч. за дрібні крадіжки-28,8 тис осіб, при цьому вилучено цінностей на 270 тис. грн. Відповідно до нової редакції Положення про Державну службу охорони при МВС України, викладеної у постанові Кабінету Міністрів України від 15.08.2001 р. № 1053, підготовлені пропозиції щодо змін структури та штатів Служби.